piątek, 19 października 2012

TAK SŁUCHAM?


- spać nie mogę

- dopiero dziesiąta
- ale z nerwów
- co się stało?
- Iza mi zabrała kamizelkę
- to idź i odbierz
- o nie, już tam nie pójdę, serce mnie przez nią boli. Ja marznę a ona mi zabrała
- czy ty nie masz poważnych zmartwień?, w iglo nie mieszkasz
- w telewizji będzie ten głupi kaczor donald
- to shrek
- ja wole szklane oko
- szkło kontaktowe
- z Tobą też się dzisiaj nie da gadać, powiedz jej, że jej nie dam pierścionka, co jej miałam dać
- ale mi się gorąco zrobiło
- ja tak miałam przy menopauzie, ile ty masz lat?
- siedemnaście
- taa, Magda Gessler ładnie ubrana nie?
- tak
- a kucharza wywalili
- nie wiem, dobranoc, do jutra
- zadzwoń do Izy i powiedz, że nie odbieram od Was telefonów dopóki nie odda mi kamizelki
- nie prowokuj, bo faktycznie nie odda
- dobranoc, jutro zadzwonię

1 komentarz: