wtorek, 23 października 2012

NA CHWILĘ PRZED ODLOTEM


- Tak słucham?
- a jak autobus nie pojedzie?
- dokąd?
- do sanatorium, bo mgły są
- o jejku, to samoloty mają problemy a nie autobusy, już przestań
- jest jeszcze jeden problem
- jaki?
- moja koleżanka była z taką kobietą w pokoju i ona wieszała kartkę na drzwiach jak się bzykała z facetami
- dlaczego mówisz szeptem?
- bo Ojciec usłyszy
- aha, to zmienisz pokój
- musze mu jeszcze gulasz ugotować przed wyjazdem
- jedziesz na trzy tygodnie, to chyba w wannie?
- a jak nie będę mogła usnąć w autobusie?
- u fryzjera potrafisz, to i w autobusie dasz radę
- fryzjera mam na jutro, jeszcze może być problem jak dojadę tam na dziesiątą a pokój mi dadzą o czternastej
- tam jest pewnie jakieś lobby, to sobie posiedzisz i poczekasz
- z bagażami?
- z jedną walizką, już przestań, nie jesteś staruszką, kończymy
- pogadaj ze mną
- a z Ojcem nie możesz?
- On już mnie nie chce słuchać
- a ja chcę?
- ty musisz, i ja tam w tym lobby będę siedziała zmęczona to zasnę
- czym zmęczona, spaniem w autobusie?
- ty jak z warszawy jedziesz to się męczysz
- ale ty tam jedziesz wypocząć
- a ty u mnie nie wypoczywasz?
- bardzo
- no właśnie
- włącz sobie perfekcyjną panią domu i jak będzie przerwa to zadzwoń, ja już dojadę do domu
- jak nie zadzwonię, to znaczy, że usnęłam
- dobrze
- a jak nie zasnę to zadzwonię
- jeszcze lepiej

- halo?
- ta pani domu ma taką bluzkę jak ja z H&M
- ładna, ale widziałaś te trolice?
- jeszcze wpuściły do domu telewizję, butów ile ma,  ja przez ostatnie pięć lat tyle nie kupiłam
- kupiłaś, tylko ty szybko wyrzucasz
- ona jej zwraca uwagę a ta kobieta się niczym nie przejmuje
- a ja tam jej zazdroszczę tego luzu
- też jest czego
- a jeszcze dzieci chcą psa
- tylko tego tam brakuje, jak na śmietniku mieszkają, jak ona coś znajduje?, ja mam w piwnicy czyściej
- ozdób ma tyle, co Ty
- wiedziałam, że mi wypomnisz, tata zrobił porządki w szafkach z garnkami, sam wiedział, że od największego się układa, wszystko tak dokładnie jest teraz
- Ojciec, dolne szafki w kuchni, na kolanach?
- tak, pomaga mi, a ty jak układasz garnki?
- ja mam jeden i dwa wkłady na parę
- to jestem spokojna, dobranoc synek
- pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz